بررسی نمره کیفیت ادوردز

خانه انجمن ها انجمن تبلیغات اینترنتی 724 بررسی نمره کیفیت ادوردز

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 1 کاربر است ، و آخرین بار توسط  adminweb در 3 ماه، 3 هفته پیش بروز شده است.

  • نویسنده
    نوشته ها
  • #2996

    adminweb
    سرپرست کل

    هر کلمه کلیدی پس از 24 ساعت از فعال بودن کمپین نمره کیفیت یا کوالیتی اسکور Quality Score می گیرد. این نمره کیفی عددی است بین 1 تا 10 و هرچه به عدد 10 نزدیکتر باشد از نظر گوگل کیفیت بالاتری خواهد داشت.
    نمره کیفیت باعث کاهش هزینه هر کلیک و ارتقاء رتبه با هزینه ثابت CPC می گردد. بدین معنا که گوگل برای کلماتی که دارای کیفیت بالاتری باشند هزینه کمتری دریافت می کند و شما می توانید با هزینه کلیک ثابت رتبه بالاتری نسبت به رقبا داشته باشید.
    نمره کیفی براساس 3 فاکتور میزان بودجه تعریف شده، تطابق صفحه فرود با کلمه کلیدی و عنوان تبلیغ با کلمه کلیدی تعیین می گردد.
    تبلیغاتی که دارای عناوینی غیر مرتبط با کلمه کلیدی باشند نمره کیفی پایینی خواهند گرفت و همچنین صفحه فرود اگر با کلمه کلیدی همخوانی نداشته باشد مثلاً کلمه کلیدی اگر تور آنتالیا باشد ولی صفحه ای که معرفی شده درباره تور کانادا صحبت کرده باشد این کلمه کلیدی نمره کیفی پایینی خواهد داشت.
    در اکثر مواقع کلماتی که دارای نمره کیفی پایینی از نظر گوگل ادوردز هستند را نمی توان با افزایش نرخ کلیک به رتبه های بالاتر آورد و در واقع با این کار هزینه شما به هدر خواهد رفت. بنابر این بهتر است بجای افزایش نرخ کلیک به فکر افزایش نمره کیفی تبلیغ گوگل ادوردز خود باشید.
    منبع: سایت 724

    • این جستار 3 ماه، 2 هفته پیش توسط  adminweb اصلاح شده است.

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.